Merhaba,bebeğim hem emiyor hem mama içiyor. Emzirirken açlıktan mı diyordum ama mama da içse aynı. Memede uyutmuyorum emdikten sonra gazını çıkarıp emzik verip yatağına koyuyorum dönüp kendi uyuyor ama yine de saat başı max 1.5 saatte uyanıyor büyüdü artık bu kadar olmamalı bence ama anlamıyorum nedenini aile hekimim küçük daha acıkabilir diyor ama mama 3 saat tutmalıyken 1 saatte uyanınca açlık değil demek ki diyorum 6 ayda gece beslenmesini kesenler var nasıl çözücem bilmiyorum uyandığında geri uyutamıyorum eşim yatırınca uyuyor ama ben yatırınca uyumuyor ağlıyor emmeden uyutamıyorum yorgunluktan ölücem artık var mı yaşayan fikri olan aile hekimim gazını çıkarmadan yatırma dedi ama çıkardığımda da uyanıyor yıldım valla