glfzltt merhaba, bebeğim iyi kontrollere devam ediyoruz, ilaç kullanmadan devam ediyoruz hayatımıza haftaya perşembe 1 yaşında. Delik hala açık ama akciğer tansiyonu vs gelişmiyor. Hiç bir problem yok şükür. Sadece kilo almıyor minyon bir kız oldu ama doktorumuz bunun kalbiyle alakası olmadığını söyledi. Siz nasılsınız, bebiş kaç aylık oldu kilo alımı nasıl? Hızlı nefes alma bizde olmamıştı. Bebekler zaten birazcık daha hızlı nefes alıp verirler doktor kontrol etti mi?