glfzltt
ElfCyd benim bebeğim 3500 kilo doğdu , emmesi yerinde ilk ay 1100 gram aldı şimdi ikinci aydayız inşallah kilo alması güzel gider , başkentte prof dr kürşat tokele takip ettiriyoruz aynı zamanda şehir hastanesi dentakip ediyor , doktorlar kapanması zor diyor ,beni korkutan akciğer tansiyonu gelişmesi