ggl benim gebeliğin son haftası görüldü kalbinde üfürüm doğdupunda çocuk doktoru baktı üfürüm duyamıyorum dedi sonra kardiyolojiye yönlendirdi her ihtimale karşı oraya gitmek için normal polikinlikten randevu alıp yönlendirmesi gerekşyormuş tekrar gittik bu sefer doktor duydu az bişey duyabiliyorum dedi yölendirdi direk bakıldı kalbine doktorumuz çok ufak bi delik olduğunu 6.ayda büyük ihtimalle kapanacağını söyledi kapanmas abile bu tür delikler en az 2.yaşında kapanıyormuş korkma her bebekte olan bişey sadece düzenli konrtole çağırıyoruz diyip 6.ayonda tekrar gelmemi söyledi