ElfCyd yok delik yok bizde sadece kaçar var. Ateşli hastalık geçirdimi diye sordu dr gecirdi 1 ay içinde 4 gün ateşli gezdi yavrum onun bıraktıgı iz dedi dr ama düzelir falan demedi bende bi umut arıyorum yaa yazmanız benim için çok değerli gerçkten instagram adresimi tazsam oradan bana yazarmısınız 🙏