Anesanne siyah3430 saat 15 te ara öğün yapacağım. Bir çorba kaşığı beyaz leblebi + bir mandalina. Akşam yemeği de sebzeli mantar sote+1 kutu probiyotik yoğurt+ bir kepçe çorba+ yeşillik salata
siyah3430 Anesanne senle benden başka yapan yok 😂 Listem: 12:00 1 yumurtadan silme yağla omlet, 5 zeytin, kk peynir, yarım domates yarım, salatalık, şekersiz çay, 2dilim t.b ekmek 15:00 gibi 1 elma 2 tam ceviz ve sade türk kahvesi düşünüyorum 👍
siyah3430 60.4le başladım sabah 59.8i gördüm uzuuun zamandır 59u hatırlamıyordum birdahaki tartı haftaya sadece heyecan yaptım 🤭
siyah3430 Masalcbn valla bebeğim liste yaptım dün oo geliyorum varım diyenler bugün ortada yok. Eğer katılmak istersen @Anesanne ile paylaşım yapıyoruz menüleri. Sende paylaş. Anladım ki bu post benim günlüğüm gibi bişey olacak
TtazeAnne siyah3430 yaaa bekarken bende yapmıştım 1 ayda 7 kg vermiştim suan emziriyorum diyetteyim ama aralıklı oruç yapamam maalesef 6 aylık olsun oğlum bende başlıysam insqllqh
siyah3430 TtazeAnne bi kaç ay daha bekle başlarsın canım benim kızım mama yiyor ve büyük. Riske atma bebişini 💖
siyah3430 Akşam menüm: 4 kaşık ıspanak yemeği, 2 kaşık et sote(tuzsuz), 1 kaşık makarna. Bu akşam çok yemek istemedim. Düne göre daha alışmıştım. 15 bin adım yürüyüş yaptım 💪
Anesanne siyah3430 bugün kahvaltim biraz hafif 🫤 bir yumurta+ bir dilim beyaz peynir+ 2 çorba kaşığı yulaftan dereotlu peynirli omlet yaptım. Yanina yeşillik sebze söğüş var. 12 de yiyeceğim. 15 te 3 adet hurma. Akşam yemeği 90 Gr tavuk göğüs fırında+ küçük kase mevsim salata+ 1 bardak ayran+ bir dilim tam buğday ekmeği veya bir kase çorba. Sabah şekersiz türk kahvesi içtim. Birazdan yeşil çay içeceğim 🤗
TtazeAnne siyah3430 yok ya zaten atmam ama gerçekten çok iyi kilo. Verimi oluyor hemde yağdan ben verdiğim 7 kiloyu 1 sene falan almadım evlendim ondan sonra aldım insallah dizde verirsiniz
balyanak53 siyah3430 Ben normal beslenmeye geçmek üzereyim ama son günlerdeki bugünki menümü sizinle paylaşmak isterim örnek olur belki 😍 sabah 1 kk form peynir 1 haşlanmış yumurta 1 dilim tam buğday ekmek roka maydonoz ve şekersiz çay sabah 10’da kahvaltı yaptım. 2’de şekersiz kahve ve 1 incir yedim ve 16:30’da peynirli yeşil salata yedim pek aç hissetmedim. 2.5 litre su içtim. 2 ayda 7 kg verdim aralıklı oruçla sadece 1 kg kaldı hedefime ona da bu hafta ise başlayınca tempoda veririm umudu yasıyorum amin 🙏🏻
twinshomedesing Merhaba dün başladım aslında ama bugun gördüm postu etiket yaptığınızı ya regl dönemindeyim aralıklı oruca devam edeyim mi ?
twinshomedesing Dün sabah bir dilim beyaz peynir çay bir tane salatalık birtane domates bir tane haşlanmış yumurta Ve iki tane kuru kayısı yedim sabah Ara öğünde bir tane seftali yedim ve çiğ badem Akşam ise Havuç tarator bir kaşık pilav yedim aksam az yedim bol su içtim bugunde yesil çaya başlıcam insallah evde yoktu yeni alabildim😄
twinshomedesing @“Anesanne” yapıyorum devam ediyorum tartımı oğlum bozmuş bugun dışarı çıkıp tartılacam insallah