fn2827 siyah3430 eee o zaman gece mi aç oluyorsun.Kahvaltı geç saatte tek ara öğün akşam yemeği sonra sabaha kadar açsın.çok çözemedim ama böyle oluyor galiba. Sadece öğünleri azaltıyorsun yani az yiyiyorsun öğünlerde. Peki kas kaybı oluyormu.vücut düzensiz beslenince kaslarından alıyor enerjiyi.eğer böyle bişey olmuyorsa bende başlamak isterim. Normal diyette 3 öğün beslenme ve 2 ara öğün olur.
siyah3430 fn2827 önceki dönemlerde yaptığım zaman kas kaybı yaşamadım ölçümleri yaptırmıştım. 2 ana 2 ara öğün ile gidiyorsun. Vücudu temizliyor aslında. Düzenli saatler arasında besleniyorsun 🌸
siyah3430 2205yasemin diyetebasliyorum diye bir sayfa var orda zerdeçallı haliyle vermiş ve ölçümleri paylaşmış ben zerdeçal sevmiyorum oyuzden zencefil içtiğimde tartı farkediyor
findiginannesi_ siyah3430 Ben yapmıştım hamileliğimden önce ilk 1-2 gün zor oluyor ama alışıyor insan .
Koalaannesii_0610 siyah3430 Evlenmeden önce aralıklı oruçla 105 den 72 ye düşmüştüm şuan tekrar başladım inşallah hedefim yine aynı bnde size katilayim💐🥳
Deniz_4773 siyah3430 ben yapıyorum 72 den 65 geldim tabi o sekiz saat içinde de yediklerime dikkat ediyorum ama haftasonlari istediğimi yiyorum
shyu MademoiselleZengin55 7 ayda verdim. Leslie falan da yapmıştım. Emzirme süresinde olduğum için çok sıkı bi diyet uygulamamamıştım kasmadan uzun sürede verdim 😊
siyah3430 @2205yasemin @Ocak2021 @sadeturkvatandasi @Beyaz16 @Mlkalya @Hfsrmznn @twinshomedesing @Sgma @Mrsbckn @Yektoli33 @Koalaannesii_0610 @Buglemmim Kızlar liste böyle katılanlar Kiloları, hedef kiloyu ve günlük menüyü paylaşabilir mi?
balyanak53 siyah3430 Ben normal beslenmeye geçmek üzereyim ama son günlerdeki bugünki menümü sizinle paylaşmak isterim örnek olur belki 😍 sabah 1 kk form peynir 1 haşlanmış yumurta 1 dilim tam buğday ekmek roka maydonoz ve şekersiz çay sabah 10’da kahvaltı yaptım. 2’de şekersiz kahve ve 1 incir yedim ve 16:30’da peynirli yeşil salata yedim pek aç hissetmedim. 2.5 litre su içtim. 2 ayda 7 kg verdim aralıklı oruçla sadece 1 kg kaldı hedefime ona da bu hafta ise başlayınca tempoda veririm umudu yasıyorum amin 🙏🏻
Anesanne siyah3430 o 2 kilo daha zor gidiyor🙈 olsun ben de atayım menümü. 12 de kahvaltımı yaptım. Bir tatlı kaşığı zeytinyağında biber sote yaptım üstüne bir domates ekleyip pişirdim. Yanında yeşillik salatalık havuç bir dilim peynir ve bir dilim tam buğday ekmeği ve açık çay 😋
Anesanne siyah3430 saat 15 te ara öğün yapacağım. Bir çorba kaşığı beyaz leblebi + bir mandalina. Akşam yemeği de sebzeli mantar sote+1 kutu probiyotik yoğurt+ bir kepçe çorba+ yeşillik salata
siyah3430 Anesanne senle benden başka yapan yok 😂 Listem: 12:00 1 yumurtadan silme yağla omlet, 5 zeytin, kk peynir, yarım domates yarım, salatalık, şekersiz çay, 2dilim t.b ekmek 15:00 gibi 1 elma 2 tam ceviz ve sade türk kahvesi düşünüyorum 👍