svdarc bence o kadardan bir şey olmaz, bir yerde okumuştum kayısı kadar yenen hiçbir şeyden zarar gelmez diye 🙂 Ben de sabahları kahvaltıda fıstık ezmesi yiyorum bir çay kaşığı tatlı ihtiyacımı karşılıyorum. Ve tahinli süt içiyorum meyveme de tarçın koyup yiyorum. Şekeri birden kesmenin zor olduğunu düşünebilirsiniz yavaş yavaş ilerleyin birden kesmeyin öyleyse 🙂