meg2022 önemli olan tartıda gördüğünüz rakamlar değildir bence, ben onlara hiç takılmadım. Ben olduğum kiloda rahat hareket edebiliyorsam rahat nefes alıp verebiliyorsam bir de aynaya baktığımda kendimi beğeniyorsam tamamımdır. Hala Doğum kilolarımı vermiş değilim ama ilk zamanlardaki gibi şiş şiş ödem ödem değilim. Aynada biçimsiz bir vücut görmüyorum. Koca göbeğim bana engel olmuyor. Bu bana yeter de artar şimdilik. Geçen bir yerde okumuştum karnının ve kilolarının bile bu hale gelmesi 9 ay 10 gün sürdü. Sen neden eskiye dönmek için bu kadar acele ediyorsun bu doğal döngü. Bunu okudum be aydınlandım resmen şimdi psikolojik olarak çok daha iyiyim 😊