Idontmuhattap Merhaba, öncelikle söylemeliyim anneler her haliyle güzel 😍 ben nasıl verdiğimi söyleyeyim belki işinize yarar ilk önce 21 gün şekersiz beslendik vücudumu şekersiz hayata alıştırdım zTen çok şeker kullanan biri değildim 2 haftada 7 kilo verdim (84 kilo ile başladım bu arada ve Leslie ile yürüyüş yaptım 2 mil bazen 3 mil ya da boosted fittness walk haftada 4-5 gün). 77-78 kiloda kalınca da aralıklı oruca başladım, haftada 3-4 kez de Leslie yapıyorum. 2 ay oldu yani tamamen şu an 71 kiloyum. Aralıklı oruca devam ederek 58 kiloya düşmeyi amaçlıyorum siz de verirsiniz umarım 😍