AlyAysima Papatyaaa6565656 ocean denedim hiç birini sevmedi icmedi. Möllers kullanıyoruz ikinci şişe bitmek üzere
AlyAysima Aleyna22 o bizde de oluyor bazen 😅 Bi yerden balık kokusu geliyo dyorum sonradan aklıma geliyo çişi öyle kokuyor
Aysunn25 Balık yağı faydaları nelerdir arkadaşlar bende yeni kullanmaya başladım doktorum Nutrigen önerdi kizim 20 aylik
Yazaksami Papatyaaa6565656 möllers kullandık kısa bir dönem, sonra nutrigen verdi başka bir doktor. Kısa sürede iştahı arttı kilo aldı bu bize daha iyi geldi
Aysunn25 Yazaksami 20 aylık kizim bizede doktor Nutrigen verdi 1haftadir kullaniyorum kaç ölçek veriyosunuz Çay kaşığın da yeterli mi iştah açtı mi sizde
Esisee Easy fish oil kullanıyoruz 3 yaşındaki kızım severek tüketiyor. Yağ olarak çocuğunuza içmekte zorlanıyorsanız bunu deniyebilirsiniz
Nslhnsdytgn Papatyaaa6565656 15 aylığız möllers tutti Frutti kullanmaya başladık tadını seviyor kokusu yok ve bence iştah açıyor
Bersahefem Nslhnsdytgn biz de möllers limonlu olanı kullanıyoruz bi kutu bitti iştah açtıgını düşünmüyorum balık yağının.ama bebekten bebeğe de değişebilir
1ruzgarmasali Papatyaaa6565656 doktorum ocean balık yağını tavsiye etti karışık meyvelisini kullanıyorum oğlum çok sevdi biz memnun kaldık icerigide temiz
SuPerisiiii Papatyaaa6565656 ben 13 aylıktan beri möllers tutti frutti kullanıyorum. çok seviyor kızım
Mum22 Selin648 occean faydasini gordük mullerstekullandim ama istahini occean acinca ona gecis yaptim bide 3 ayda bi sise bitmesi gerekio kullanilamio occean sisesi daha kucuk mollerse gore