Gamzecn tam olarak ben de bu konuya bu cümleleri yazmak için girdim :) bugün 3.ayımız bitti. Biberonun ucunu bile yan damağına götürerek kaşımaya çalışıyor, dolayısı ile iştahı istediğim gibi değil. Bugün sabah bir uyandı bir daha da uyumadı, huysuzluk hat safhada. Bir yandan sürekli elleri ağzına götürüp kaşımaya çalışınca ben de dişlere yordum. Şimdiden kaşınmaya başlayıp 5-6 aylık veya daha sonrasında çıkarırsa ne yapacağız peki! Daha epey var görünüyor. Bu arada kaşıyıcı aldım da daha tutup ağzına götüremiyor ki 🙈🥹