Bsraaakrs Neslihaninci amin amin hep gülsünler inşallah 💟 ağladıkları zaman da gülmekten olsun 🌸 😃 ❣️
Msa0360 Gamzecn benim oğlumda 4 buçuk aylıkken başladı dişler sürekli salyası akıyordu 5 ayda çıktılar yani oluyor
sebmc47 Neslihaninci evettt bendee kıyamam ben minicik inci gibi diş çıkarıyorlar ağrı çekiyorlar hepsi kolaylıkla çıkar inşallah
Bertugnunannesi Neslihaninci inşallah çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin evlatlarına böyle günlerde kolaylıklar saglasın 🥰