Momonlyn benim bebeğimde dün atesliydi ve 38 .5 i gordugum an hastaneye gittim özele boğaz enfeksiyonu çıktı orda bı iğne yaptılar çocuk kendine geldi imakanin varsa özele git devlet aynı bu şekilde geri gönderiyor hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar mutlaka bı enfeksiyon sıkıntısı vardır bebeğinizin diş ateşi bukadar yükselmez ve inatcı olmaz