Momonlyn canım iyi bi acil doktoruna denk gelmen gerek. Bazı doktorlar özellikle devlettekiler başından atıyor. Bi şurupla yollamaya çalışıyor. Biz bi ara özele gitmiştik ordaki doktor geceden beri 40 a dayanan ateşi 15 dk içinde 36 ya düşürdü ve çocuk ondan sonra rahatladı uyudu. Burda ilacın adını vermek istemiyorum sakıncalı olur. Bi tane bacaktan iğne yaptı o düşürdü baya bi. Şuruptan verdikleri ölçüyü arttırdılar birazda buhar vermişti o zaman düşmüştü bidaha da çıkmamaıştı. Benim çocukta haftasonu ateşlendi acile götürcek yerde değildim . Evde düşürmeye çalıştım fitil ve şurup vardı. Geceleri fitil koydum hemde şurup verdim . İki gece fitilden sonra düzeldi