Bizde geçenlerde düşmeyen ateş vardı, bir türlü düşüremediler acilde. Kan idrar vs her şey aldılar soğuk uygulama yaptılar gene düşmedi. Doktor bide covid testi alalım dedi bazen dirençli ateşin sebebi covid oluyor dedi. Ve sonuç pozitif. Göğüste aşırı hırıltı nefes darlığı olmadığı sürece hastanede tedavi yapmıyorlar ateşini kontrol edin ilk 3 gün ateş olur dedi ve öyle oldu. İlk gece çok zordu ama sonra normale döndü. Ama huzursuzluğu hala devam ediyor. Demem o ki ateşini sık sık kontrol edin calpol verin düzeliyor