Gns2019 ben doğduğu gün bile verdim sudan ne zarar gelir diye düşünüyorum sonuçta bizim içtiğimiz çay, kahve , ayran ,meyve suyu çoğu su ama yine de su içiyoruz ... bir de bu sıcak günlerde sindirime de çok faydası var her gün bir çay kaşığı verdim sadece anne sütü vermeme rağmen ... su verme diyenleri de çok saçma buluyorum sonuçta bir bardak su vermiyoruz bir çay kaşığı ... kaşığı güzelce mikroplardan arındırmaya dikkat edersen hiçbişe olmaz