Gns2019 bu konuda da tıp ikiye ayrılıyor kimi doktor kesinlikle verme diyor kimi doktor bir iki çay kaşığı mutlaka ver diyor.Eşim doktor ve birçok susuz kalmış bebek vakasıyla karşılaştığı için biz doğduğu günden deri bir iki çay kaşığı verdik.Şimdi 4,5 aylık bebeğim oranı arttırdık tabi.Bana kalırsa kesinlikle vermelisin çünkü mama suyla yapılıyor evet ama suyun görevini görmüyor böbrekler sonra susuz kalıp idrarda kanamaya kadar gidiyor.Tercih sizin tabiki sevgiler 🥰