Gns2019 Bende karşıydım su verilmesine. Büyükler her emme sonrası 1 çay kaşığı su verdiler kaşla göz arasında. Pamukçuk olmaz dediler. Gerçekten de hiç pamukçuk sıkıntımız olmadı. Sonra hava çok sıcak çok terliyor su kaybediyor dediler verdiler. Hiç bana kalmadı tercih yani. Hep veren oldu. Artık ben de kendim veriyorum😄 Şimdi kızım 5 aylık olmasına rağmen günde 60 ml yi geçmiyorum tabi pek. Ve öğün arasında veriyorum. Emmeden önce değil, emdikten 15 dakika 30 dakika sonra falan yani.. Böylelikle hem yaz sıcağında susuz kalmıyor hem emzirme öncesi vermediğimden midesi suyla dolmuş olmuyor. Ha bu arada internette okumuştum eğer bıngıldak çok içe çökükse bu vücudu n susuz kaldığı anlamına gelirmiş. Benim kızımın baya çökmüştü. O gün yaklaşık 90-100 ml su verdim kızıma öğün aralarında. Ve gerçekten de bıngıldağı düzeldi. Doktorumuz da her muayenede gayet sağlıklı bir bebek olduğunu vurguluyor bin şükür. Öğün aralarında az miktar su vermeye de karşı çıkmadı. Profesör kendisi.. Bence verin az da olsa. Su sonuçta ne kadar zararlı olabilir ki dozunda olduğu sürece.