Fatma22 esımle hıc konusmadık o konuyu muhakkak vardır yasak yerler oncekı dogu gorevı cozum surecıne denk geldı o zaman bıle yolu uzatarak gıdıyorlardı bellı yerlere. Sımdı de guvenemıyorum acıkcası bızımkı cızreye gıdelım dedı onda bıle gozum yok gerekmedıkce gıtme taraftarı degılım. Cocuk yuzunden cok gec kaldık yola cıkmaya babam epey stres yaptı bız eve varana kadar. Haının nerede ne yapacagı bellı olmuyor malesef. Vatan derdınde olan herkesın bahtı yolunacık olur umarım🙏🏻🙏🏻🌺