Fatma22 ben de komsuları gormedım her bınada 40 tan fazla ev var. Bos ver bu sefer de evıne esınle muhabbetıne bıle dahıl olmaya calısıyor insanlar. En azından dedıkoduyla sözle ugrasmazsın bebıs de varmıs zaten onunla vakıt gecıp gıdıyordur. Ben kızdan yemege ıse bıle vakıt zor buluyorum sanmıyorum kı komsuya da vaktım olsun senın de belkı oyledır🤗