Fatma22 yok canım ben daha vermedım aslında cısını falan ds tutuyor en kotu 2-3 saat yapmaz ozellıkle dısarıda. Yanında kımse yokken yapar bezıne çişi de dahıl benım yanımda daha rahat tabı. 3-4 ay durup oyle denemeyı dusunuyorum su an su ıle oynama merakı var asla yapmaz ve cok ınatcı, konusmaya calısıyor bı dılı acılsın daha ıyı olur dedıler ne kadar dogruysa. Senın bebıs ne durumda