kskfrd ben mesela agzina da koyuyorum ama genelde kolaylik olsun diye hepsini rendeledim kavanoza koydum. yogurduna ya da yulaf lapasina koyuyorum. koyduğum kuruyemisler, ceviz, findik, brezilya cevizi, badem, kabak cekirdegi. yulaf lapasinin icine seylon organik tarcin ve organik ham kakaoda ekliyorum. bagisikliga cok iyi