Gozde1908 Sarımsak,bal,limon üçlüsü. Haftada 3 gün vermeye çalışıyorum.. yemeklerine ilikli kemik suyu. Hastalandığında hırıltı vb olursa çörek otu yağı veriyorum.. hastayken bağışıklık güçlendirmek için udi hindi yağı. (Miktarları az oluyor). Fermente gıdalarla desteklemeye başlarım 1 aya. Turşu yaptım bunun için. Mor havuç çıktığında şalgam yapacağım. Günlük temiz hava aldırıyorum rüzgar yoksa tabi. Ve probiyotik kullanıyorum. Birde bal,badem,ceviz,polen karıştırıp atom hazırlıyorum.. Haftada 3-4 kez bundan veriyorum. İlerleyen zamanlarda propolis kullanmayı düşünüyorum.
Alerjik yapılı bebeğim olduğu için hastalanmaya meyilli. Bu sebeple iki kat dikkat ediyorum. 15 aylık bu arada .
Ek gıdada et,balık tüketimine dikkat ediyorum. Sebzelerde prebiyotik olduğu için hergin sebze oluyor içinde de avucu büyüklüğünde kıyma. Meyve yer hergün. Mevsiminde vermeye dikkat ederim sebzeyi meyveyi.