Eğer antibiyotik ve ilaç kullanımı olduysa bebekken bağırsak florası bozulduğu için probiyotik kullanmanız gerekiyor ilk önce. Çok fazla kullandıysanız ilaç 4-5 ay en az zengin içerikli bir kaç marka karışık probiyotik kullanın. Onun dışında doğal sarımsak çin sarımsağı değil her gün bir diş yedirin. Yoğurtla,meyveyle minik minik doğrayın yesin. Şeker başta olmak üzere paketli gıda vermeyin asla. Karbonhidratıda sağlıklı olanlardan doğal olanlardan verin. Ekmek,hamurişi falan vermeyin. Burnunu sürekli temizleyin. Yemeklerini taze yapın. Kalmış yemek vermeyin. Çorbasına zencefil,zerdeçal,soğan,sarımsak hep koyun. Udi hindi yağı,çörekotu yağı,pekmez,karadut özü,incir çekirdeği yağı (d vitamini için) kullanın. Vitamin değerlerine baktırın eksiklikleri tamamlayın. evinizin nem dengesini ayarlayın. Uyuduğunuz odanın peteği kışın açık olmasın. Kurp gibi hastalıklara davetiye çıkarıyor. Öksürük başlatıyor. Difüzör kullanın. Aromaterapi yağları kullanın. Karışık beslenmesin sade ve kaliteli beslensin. Ve asla ama asla antibiyotik kullanmayın. İlk doğal tedavi yapın. Geçmzese antibiyotik kullanın. Doktorlar hemen antibiyotik verip baştan atıyor. Yurtdışında antibiyotik kullanımı yok. O yüzden bebekler bağışıklık kazanıyor ve sık hasta olmuyor. Bir de soğuğa alıştırın. Sarıp sarmalamayın bebeği yoksa daha çok hasta olur. Ve dışarı çıkarın yaz,kış demeden. Çamurla da oynasın,suylada oynasın bağışıklığını korursanız hasta olunca uzun sürmeden geçer inşAllah.