ygtipk
Ben de böyle düşünüyorum ama buradaki yorumlardan da tam emin olamadım.
Çok gerideydi derken mesela 3 yaşında nasıl bir gelişimi vardı mesela oğlunla duyusal hassasiyet var gibi yani kirli bir şeyi sevmez ya da ıslak çok az ıslak da olsa onu giymez hemen değiştirir temiz olmasını ister hareketlidir bu yüzden bacaklarında özellikle morluk izleri vardır en erken de çok aşırı hareket ederdi istemediği bir şeyi pek öğretemiyorum ama isterse öğreniyor. Eğitimini zor verdim aslında kolay oluşmuştu fakat bir gerileme oldu o gerilemeden sonra çok zor toparladık. Gelişim olarak geriydi diyorsunuz özel olmazsa ne gibi geriydi biraz bahseder misiniz