Dondurmalikahve merhaba, benim kızımla sizin oğlunuzun arası bir gün falandı yanlış hatırlamıyorsam. Benim kızımda geçen dönem çok zorlandı kreşte. Sınıfa sokamıyorlardı, asla söz dinlemiyordu, kuralları reddediyordu, sürekli okulda koşturuyor asla yerinde durmuyordu. Evde de öyle tabi. Okul pedagogu şuan gözlemliyorum, hiperaktiviteden şüpheleniyorum demişti. Ayrıca dikkat dağınıklığı vardı kızımda. Odaklanamıyordu. Geçen dönemi öyle böyle bitirdik. Pedagog bu dönem tekrar gözlemdi. Oldukça olumlu sonuçlar aldığını söyledi. Hiperaktivite değil, yaşının getirdiği bir hareketlilik var dedi. Şuan çok şükür duruldu biraz. Pedagog bu yıl sadede hayırı kabul etmediğini, diğer her şeyin çok güzel çözüldüğünü söylüyor. Bizimde tek sorunumuz bu. Hayırdan asla anlamıyor. Kabul etmiyor. Şimdi bunu çözmeye çalışıyoruz pedagogla. Geçen dönem söylediklerini yaptığımda çok faydasını gördük çok şükür. Okulunuzun pedagogu varsa muhakkak onunla ilerleyin🙏🏻