Merhaba alanda çalışan bir uzman olarak yazıyorum ki yaşı gereği çocuğunuzun hareketli olması inanılmaz normal, hareketlilikle dehb sıklıkla karıştırılabiliyor malesef, sanırım okulda da bir takım problemler yaşamışsınız, bunlar da davranışsal sorunlar özünde, birisi yazmıştı sanırım, evdeki kuralsız hayattan kurallı hatta geçişin zorlukları, biz anne babalar çocuğumuzu dünyamızın merkezine oturtuyoruz, mutlu olsun diye her istediğini yapmaya çalışıyoruz fakat okulda işler öyle ilerlemiyor malum, dolayısıyla çocuklar bocalama yaşıyorlar aslında bocalamaları da normal, size naçizane tavsiyem bir çocuk gelişimi uzmanından ya da çocuk psikoloğundan destek almanız, pedagog dediğimiz meslek ülkemizde yok, sadece insanlar biraz daha havalı olsun diye kullanıyorlar, çünkü bu süreçler anne babaların da kendilerine çeki düzen verdikleri süreçler olabiliyor, psikiyatrist size böyle yönlendirmeler yapamayabilir, dediğim uzmanlara giderseniz hem çocuğunuza ilgili testler yapılabilir hem de siz aklınızdaki sorulara daha net cevaplar alırsınız 🌸