Masmaviiii aynı şeyi iki kere yaşadık ama yaşadığımızı bir biz biliriz biri benim yanımda birinde eşimin yanındayken oldu resmen aklımı yitiriyorum sanmıştım. Birinde hiç neden yokken oldu diğeri elinden oyuncağı aldığımız için iki nöbet arasında aylar vardı ve yaşı birinde 1,5 diğeri 2,5 civarıydı. Tabi ilk nöbet sonrası soluğu doktorda aldım eğer devamlı tekrar eden birşey değilse ve ilk nöbet sonrası gün içinde başka olmadıysa normal büyüme çağında olabilir demişti. Herşeyine baktırdık normal bişeyi yok çok şükür. Kansızlık da tetikliyormuş o anpoposunu sıkmak ve yan yatırmak gerekiyormuş.
Birde eğer üst üste olsaydı doktor bir iğne veriyormuş böyle şeker hastalarına verilen gibi bişey o an onu yapıyormuşsun. Türkiye’de de öyle bişey varmı bilmiyorum ihmal etmeden çocuk nörolojisine götürün bence.