Masmaviiii bir daha olmaz inşallah, ayrıca bebişlerimiz akranmış :) ben başka doktora da götürdüm kendi doktoru dışında içimiz rahat etsin diye hatta oradan çocuk hematolojisine kadar gönderdi organlara oksijen gitmiyor kastığı esnada dedi şahsi fikrim başka doktora da bir götürün isterseniz canım