Dila97 tabi ki de doktora gorunsunler ben de ayni seyi destekliyorum, uflemeyle ilgili bakis aciniz da dogru olabilir cunku zaten katilma bebeklerin huy edindigi bir seymis malesef, bizde tekrari olmadi cok sukur ama kendi doktorumuzun soylemi birak odadan cik diyor o an tabi ki bunu yapamayiz ama kendi dilinde endise edilecek bir durum yok diyor kisaca absürt de olsa. Cani yandiginda veya sinir aninda bebek bunu yapiyorsa katilmadir buyuk ihtimalle ama durduk yere bi anda bayiliyorsa tabi ki norolojik bir sey de olabilir en dogru karari doktor takibi verir 🤷♀️