ArdenGiz ben bunu marttan sonra kullandım baya memnundum, hala geliyor bu.kis için kollu klasik uyku tulumu aldim defacto 2.5 tog ama, arada bu çift kat pazen.olanı da giydiriyirum.. benimkinin kolu yok, üstünü bazen örtmem gerekmişti kullandığım donem