Atlasalinandme ihtmozz carters yerine owli, ergopouch alın imkanınız varsa çünkü cartersta pahalıdır.. ergopouch baya guzel el ayak eldiven patik özelliği var ama biraz pahali
Morlahana ihtmozz geçen sene e bebekten almıştım bu sene LCW alacağım ama 1.5 bulamadım orada .1.7 var onu alacağım hatta iki adet olmalı geçen sene yetistirememistim bir taneyi
Atlasalinandme Morlahana hangi markayı kullanıyorsunuz, ayaklara çorap giydirdimiz mi kışın, bu sene ilk deneyimimiz olcak o yüzden soruyorum. Bazı tulumlar kendinden ayakları çorap gibi ya..
Morlahana Atlasalinandme e bebek kullandim bu sene LCW alacağım. Çorap giydirmedim hayır sadace istanbula çok kar yağdığında korkup giydirmistik😂
Reginaphalange ArdenGiz kalınlığı nasil benim bebegimde cok terliyor. Polyester dolgulu almak istemiyorum. Memnun musunuz? Terleme yapıyor mu ?
Atlasalinandme Reginaphalange ben mart haziran.arasi arkadaşın dediğini kullandım, çift kat pazen diye geçiyor.. icine ince bi pijama takımı giyince terleme yapmadı hiç.. ama bazen üstünü ekstra örtmüştüm havalar soğuk olunca
ArdenGiz Reginaphalange 1.2 tog hiç terletme yapmadı pamuktan kumaşı yorumlara girin bakın bir tane olumsuz yorum yok ve kuponla beraber 180 liraya aldım ben. Üstelik kalıbı çok büyük seneye de giyer. 1 yaşında oğlum iyiki 2 almadım kalıpları inanılmaz büyük tam beden alın 😃
1balkizannesi ihtmozz benimki de ortmuyor ama içleri elyaf olduğu için sıcak tutuyor ztn bunu bilene sorabilirsiniz
ihtmozz Atlasalinandme elini kapattırmaz asla da ayak iyi olur cidden çok teşekkür ederim. Owlide 2.7 var hep o çok gelmez mi peki
Atlasalinandme Morlahana ya biz ankarada yaşıyoruz, ist havası buraya göre çok ılık 🤣 biz donuyoruz artık😬😬
AngelMotherr Morlahana ya benim aldığım şuan lc waikiki 1.5 tog ama oğlumun içinde pijama takımı var of terler mi acaba mesela baktım üstünde 2 kat battaniye vardı tulumu giydirmeden önce sırtı gövdesi soğuktu anlamadim birde birlikte uyuyorduk
ihtmozz Morlahana ben de işte yaa kışa da güvenemiyorum ki. Evime de güvenemiyorum. Açıyorlar deli gibi sonra kapatıyorlar sabah buz gibi oluyor
Atlasalinandme Morlahana ne desem yalan.olur🤦♀️ şu an 24 25, gece düşer biraz.. ısı ölçer aldim, kargoda🤣🤣 ama çok soğuk olmaz yakıyoruz yani.