minikyavrumm eviniz sıcaksa 2.5 fazla gelir, pofuduk yorgan gibi.. yani bizim büyüklere kalsa, 2.5 tog içine atlet, pijama takımı sonra uyku tulumu, sonrada üstünü ört.bobrekleti üşür.. valla deli ediyolar bazen, bunların aklina uydum zıbın üstüne tulum sonra uyku tulumu giydirdim saçı terlemiş buz gibi olmuştu bebeğim.. sırf şu tog olayını netlestrmek için eve ısı nem ölçer aldim kargoda gelse daha doğru olur tercihlerim evin ısısı netlestigi için