joyfulmom diş süreci bizim zorlu geçiyor 😞 ilk diş 5 ay 22 günlükken patladı. Öncesinde cok mız mız, cok huzursuzdu. Şu anda yanındaki baş verir gibi olmus, muhtemelen o da kendinş belli edecek kısa zamanda ve sürekli “ıgghhh ıhhh ıııııı”… sürekli…. Aşırı mız mız, aşırı kucağa düştü.
Bugun 7.ay kontrolumuz vardı doktorla, diş olaylarının zorladığını söyledim, daha 2 tane çıkmış, önünüzde daha çıkacak 18 diş var. Sabırlı olacaksınız dedi.
Umarım sizin daha yumuşak geçer