joyfulmom ben önce sebzeyle başladım. Kabak, havuc, patates olarak devam ettik. Sonra doktoruuz yogurt dedi. 3 gün yogurdu denedik. Sonra da meyvelere geçtik. 6 ay böyle gitti. Bu 3 sebzeyi de, karıştırıp verdim hep hepsinin 3 gün kuralı bitince. 1 öğün karışık sebze püresi (bazen daha sulu gibi çorba gibi yaptım), 1 öğün de meyve tadımı şeklinde geçti. 3 gün kuralını geçtigi meyveleri yogurtla beraber karışık verdim vs.
Ama zaman ayarlamaları zorladı acıkcası. Şimdi 7.ayın ilk haftasındayız, kıyma eklendi mesela. Yemek hazırlama alternatifleri arttıkca hem daha zevkli oluyor, ama zaman acısından daha kötü ve zor oluyor :( henuz düzen kuramadım anlayacagınız