joyfulmom benim oğlum 8. Ayda çıkarttı ilk dişini kuzenimin çocuğu da bizden 3 ay küçük onunla aynı zamanda çıkmıştı yani 5 aylıkken oladabilir ama iki üç ay öncesinden bile başlıyor dış belirtileri ☺️inşallah rahatça çıkarır zorlanmadan bebiş 💞insan çok üzülüyor çocuğun canı yandığını hissettikce benimki en son dayanamayıp ellerini yumruk yapıp damaklarina vuruyordu bı gün çok fazla yaptı biyandan da ağlayıp duruyor ki normalde sakın bi çocuk bı baktım patlamış 😃 hadi ağrısız sancısız halı de size nasip olsun 🥰