Garmastan pomad ve gümüş kapak kullandım her emzirme sonrası göğüslerimi ılık suyla sildim veya yıkadım sonra pomadı sürdüm.geceleride göğüslerimi silip gümüş kapak kullandım.Hiçbir şekilde çatlamadı.Tabi ben bebeğimi çok uzun süre emziremedim sadece 4 ay emdi .