Doğum yapalı bir buçuk ay oldu. Bebeğim ilk başlarda memeyi almadığı için silikon başlıkla emzirebildim bi kaç haftadır göğsümü alıyor ama çatlaklarım canımı çok acıtıyor üzerime giydiğim tişört bile rahatsız ediyor artık. Zeytinyağı,kantaron,mustela göğüs ucu kremi,tahin yağı kullandım fayda etmiyor. Siz neler yaptınız yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰