Gümüş kapak kullandım aralıksız 2 buçuk ay , çok şükür ne yara oldu ne de başka bişey , ama yara olmadı ama acısı 2 ay sürdü sabretmek gerekiyor dudaklarımı ıssıra ıssra, dişlerimi sıka sıka hatta arada ağlayarak bu süreci atlattım ama şimdi çok rahatım lütfen sabredin emzirmekten vazgeçmeyin 😘🙏🏻