kelebekim Elifmoms bana vermedi keşke verseydi ya acardi burnunun içini. Saat başı kalkiyo nefes alamadığı için.
Prensveprensesannesi3838 kelebekim benim kızımda 8 aylık o da nezle idi uyuyamıyordu ben hemen açıyorum şırınga ile veriyorum fidyolıjik suyu korkmayın elinizi çekemez daha hemen sıkın kucağınızda
Hilal-95 kelebekim valla oğlum 10 aylık diş sınrası bide hafif viral enfeksiyon olmus ded doktor bıde ilac vermedi hemen vitamin aldım burnunu acıyor cook zor olsada rahatlıyor şırınga ile uyutmadan yapıyorum bide sarımsak zeytinyağı ayak altına masaj yaparak sürüyorum çorap giydiriyorm öksürüğe çevirmesin diye
banakaderiminbiroyunu kelebekim ben 3 gün çektim aklıma gelmedi burnu sürekli tıkanıyordu ağlayıp uyumuyordu soğanı 2 böl karanfil sapla üstüne 10 tane falan baş ucuna koy daha da tıkanması çok şükür neler yaptım hiç işe yaramadı kesinlikle deneyin
Prensveprensesannesi3838 kelebekim aspiratör ile temizlemek çok zor bence şırınga ile temizlik yapın çok basit hepsini çıkarıyor kısa sürüyor ayrıca yoksa düzelmez bol bol da emzirin nane limon verin bir kaç kaşık
Sarikuzumalp Elifmoms Oğlum grip olunca kışın hemen bol sarımsaklı tarhana çorbası bir bardak portakal suyu ve 1 tane nar yediriyordum. Nar özellikle çok faydalı grip de. Hemen toparlıyor. Taneli şekilde yedirin şuan çıkmış. Öksürük için de akşamdan küp küp doğradığım soğanın içerisine 1 kaşık bal ekleyip sabah o karışımdan 1 kaşık veriyorum çok iyi geliyor. Ha bir de umca damla veriyorum hastalanacağını anladığım zaman o damla çok iyi geliyor ya grip olmadan hemen toparlıyor yada çok hafif atlatıyor.
uckizannesi Benimde büyük kızım grip oldu sanırım okuldan kaptı inşallah küçüklere geçmez. Hemen kuşburnu kaynattım ona ballı zencefil sabahta inşallah ıhlamur ve bol kuşburnu içirtçem küçüğe de verdim ama ortanca içmiyor hiçbişey umca vercem ona yarın meyve suyuna karıştırıp ve resverol kullanıyorum onun için bağışılığı düşük çıkmıştı onun ve geçen kış çok hastalandı resverol çok iyi geldi çok pahalandığı için alamamıştım ama şuan almak zorundayım ishal salgını içinde entenogermina çok iyi geliyor bize
Z89- kelebekim bizde de aynı durum var bugün doktora gittik burun spreyi vedi cok az bi öksürük oldu acıldı gibi burnu
irmemr İnstagramda Hastalanmayancocuk diye bir sayfa var sayfa yöneticisi beslenme uzmanı bir anne. O sayfayı takip etmelisiniz cok iyi bilgiler paylaşıyor geri dönüşlerin hepsi cok iyi sayfada. sarımsak bal limon kürünü deneyin çok cabuk iyileşiyor hatta hastalancagını hissettiğiniz anda verirseniz hasta olmadan toparlıyor yani bizde hep öyle oluyor 🙏 birde cocuklarınıza süt vermemeye çalışın bağışıklığı düşürüyor onun yerine yoğurt peynir kefir verin
Zehra5050 Elifmoms sarımsaklı kemik sulu limonlu çorbalar, nane limon ,Ihlamur , adaçayi, zencefil zerdeçal bal karışımı, aferin sinüs ilaci
rua_da_senhora_das_verdades Elfidam 2.5 ay küçükmüş. Benim bebeğim 5 aylıkken bronşit oldu bu sebeple kullanmıştım. Yarım çay kaşığı şeklinde 2 hafta kadar. Birde bizim dr umuz geleneksel tıpçı. Bu sebeple bu tarz müdahalelerimiz doğal oluyor. 2.5 ay için dr tavsiyesi olmadan kullanmayın derim. Ama emziriyorsanız bol bol doğranmış çiğ sarımsak yiyerek ve sık sık emzirerek atlatırsınız..
uckizannesi Elfidam haatalanacağını hissettiğn anda veriyorsun sanırım 1 yaşımdan itibaren yaşına göre damla şeklinde kullanıyorsun
acelya25 Elfidam çok kolay bıze doktor gostermıstı yuotube da vıdeosuda var fızyolojık serum alıyosunuz ıgneyı alttakı katarerıne sokup şırıngaya cekıyosunuz sonra ıgneyı cıkarıp bebegın burun delıgıne fışt dıye sıkıyosunuz hızlıca sonra aynı sekılde dıger delıge fakat bebegı bırı tutması lazım kollarının ustunden kolununuzı gecırıp bag gıbı yanı bırde kafasını sabıt tutuyosunuz alnından