Elfidam Ankarada yaşıyorum. Dr umuz Doğan Soyalp. Instagramdan dr Bekir Tok u takip edebilirsiniz.
Hastalanmayancocuk sayfası da size faydalı olur. Melike hanım diyetisyen. Ve Aidin salihin Gerçek tıp adlı kitabı da yardımcı olur.
Hem bebeğinize hem de kızınıza probiyotik başlayın derim ben. Haftanın 3-4 günü sarımsak yesin büyük kızınız. Probiyotik olarak NBL kids in tadı güzel yer. Küçük içinde damla şeklinde olanlar var. 2 ayda bir marka değiştirmek iyi olur. Viral enfeksiyonlarda antibiyotik kullanmayın derim. Burnunu temizlemek,duş aldırmak,temiz havaya çıkmak bizde çok işe yarıyor. Özellikle hastayken dışarı çıkmak. Biz bronşiti dışarıda hava alarak atlattık diyebilirim. Bunlar dışında alerjisi yoksa göğsüne çörek otu yağı sürmek iyi gelebilir. Ayak altına sarımsaklı zeytinyağı sürmek balgam attırır. Bebeğimin ne zaman geniz akıntısı olsa o gece sürerim sabaha kakasıyla balgamı atmış olur. Hastalık geçene kadar yaparım bunu. Doğal tedaviler biraz sabır istiyor. Ve bağışıklığı bilmek önemli. 15 aylık bebeğimde covid dâhil ve doğal tedavi ve sabırla atlattık süreci. 39.5 ateşe dahi müdahale etmedim. Dr a sadece teşhis için gidiyorum. Ankara şehir hastanesi de kolay kolay ilaç reçete etmiyor. Bağışıklığı anlamak içinde holistikmutfak diye bir sayfa var. Oraya bakabilirsiniz.
Birde kış geliyor. Ev yapımı fermente gıdalar tüketmeniz faydalı olur.