Babyege Elifmoms 1 dıs sarımsagı ezıyorum 1 cay kasıgı bal uzerıne lımon sıkıp cocuguma verıyorum 1.5 yasında doktorumuzun onayı ıle verdım bogaz enfeksıyonumuz 3 gune gectı hasta olacagını hıssettıgımde yapıyorum
Elifmoms Demirac19 1 yk bal 1 çay kaşığı zencefil limonu da göz kararı sıkıyorum macun kıvamında olcak şekilde
Zera Elifmoms Ben duzenli olarak kisin karamurver ozu kullaniyorum. Bal,zencefil,zerdecal ve corek otur karisimi da kisin olmazsa olmazi. Birde multivitamin. Sesin degisiklik hissediyorsam hemen bogazina propolis spreyi✨☺️
Mommqueen Elifmoms taze zencefili doyup doğrayıp limonu kabuklarıyla doğrayıp kavanoza alıyorum içine çubuk tarcında koyup üzrtünü gecene kadar bal koyup dolaba koyuyorum ister sabahları ac karnına iki kaşık yıyor ister ıscak suyla acıp cay gbi içiyor bunu eşim için yapıyorum çocuklarada karamürver özü verıyorum
kelebekim Didoana acilden geliyoruz boğaz ve kulak enfeksiyonu varmis. Antibiyotik ve kulak için damla verdi Dr. Buhar makinesi var ama işe yaramıyor. Ciğerlere inmemiş şükür.
rua_da_senhora_das_verdades Nurdan-Uslu Ben şu anda Enterogermina kullanıyorum. Daha önce NBL kids ve bactovis kullandım. 2 ay arayla değiştirmek gerekiyor. Farklı bakteriler çoğalsın diye. Alerji sebebiyle başlatmıştı dr umuz. Memnunum kullanmaktan.😊
Damlalala rua_da_senhora_das_verdades merhaba her gün düzenşi mi kullanıyorsunuz entrogeröina yı bizede doktorumuz geçen gün önerdi aşırı gaz çıkarmaya başladı çokta kötü kokuyordu ishal gibiydi öylelikle verdi ama ben bu durum toparlanınca bırakıcam diye düşündüm siz düzenli mi kullanıyorsunuz
Elfidam rua_da_senhora_das_verdades bunları meden kullnaıyorsunuz. Cocugunuz sindirm ğeoblemi yaşadıgından mı yoksa probiyotik takviye amaçlı mı
neslihanyildiz kelebekim aspiratör değilde şırıngayı deneyin hiç bişey olmuyor korkmayın bebişde çok iyi oluyor youtubede bi sürü video var
Derinsart Elifmoms valla ilaç ilaç ilaç😂😂 bide aksam odasına soğan karanfil koyoruum burnu açıyor Benm kız atlatiyor gibi ama simdi bsna geçirdi cok fena kaptım🤷🏻♀️
rua_da_senhora_das_verdades Damlalala Merhaba. Evet günlük düzenli kullanıyorum. Biz alerji sebebiyle başladık. Alerjiyi atlattık ama bir süre daha devam etmesini uygun gördük dr umuzla. Her insanın bağırsağında bakteriler vardır. Bunlar florayı oluşturur. Probiyotiklerde hazır bakteri demek. Yanı beslenme vs oluşacak florayı erkenden oluşturup bağışıklığı güçlendirmiş oluyoruz. Eğer gaz sebebiyle verdiyse bir süre düzenli kullanmanızı tavsiye ederim. Bu da en az 2 ay oluyor. 2 ayda birde marka değiştirmek alınan bakteri çeşitliliğinin değişmesini sağlar.
1aras2ahlas kelebekim geçen yıl benim oğlumda da olmuştu ıhlamur çayı vermiştim birde fizyolojik serumla burnunu hep açık tutmuştum
acelya25 kelebekim aspiratorle olmaz o iş bacım bızımde basımıza gelmıstı fızyolojık serum var ondan yapın doktor gosterdı bıze hem daha kolay hem daha etkılı