Bu durumu yeni atlatmış bir anne olarak Nolurr ve Lütfen çevrenizdeki yapilanlari degil doktor ve sağlıkci bilgisiyle hareket edin. Bol bol anne sütüde alsa mama takviyesi vermeden sariligini atlatamiyor maalesef. Ben o yanlisa düştüm 14.6 olan bilurubin degerini 2 gün saat basi emzirip düşmüştür diye sevinip gittiğim hastanede degeri 19.7 ile hastanede yatip fototerapi aldik. Anne sütünde şeker yok ve bebeklerin uyurken sekeri düştüğü icin uyuyorlar bu sarilik döneminde mama vermeniz sart mama icinde seker var cünkü. Mama+meme yi birlikte götürürseniz bence cabuk atlatirsiniz.