Sütünüz varsa niye mama veriyorsunuz ki tm süt olmazsa tabi ki mecbur mama verilecek ama sütünüz varsa o ilk bir ay annenin memesindeki süt bebeğe her hastalığa şifa… Sütünüzü sağıp yarım saatte bir verin Mamadan kat be kat iyi. Amaç bebeği beslemekse ve sütünüz de varsa bol bol kendi sütünüzü verin derim…