Yapmanız gereken sadece meme+mama. Mamayı mutlaka verin hatta bilirubin seviyesi normale dönmesi için o sarılığı dışkı yoluyla atacak sakin olun gerekirse hastanede fototerapi alabilir sakın endişe edip üzülmeyin. Anne sütü sarılığı biraz uzun sürebilir 2 ay sürdü kızımın çok şükür kendiliğinden düzeldi beslenme önemli başka yapılabilecek bir durum yok şırıngayla kaşık biberonlarla besleyin sakın hurafelere uymayın yok şekerli su yok bilmem ne !? Sakin olun geçiyor. 🤗 Benim kızım limon gibiydi 20 ye kadar çıktı totalde bizde üç defa fototerapi gördük ama acemi anneydim inat edip mama vermemiştim sütün yeterli demişti çocuk doktoru keşke verseydim daha çabuk atlatırdık o süreci.