Boniboncukkk MinaaBartuu meme reddı bnde yaşadım canım. Şırıngayla verınce çok gelıyor o yüzden memeyı reddedıuolar. Sarılık geçene kadar mama ver. Sütünü sağ ver. Sonrasında zorlaya zorlaya geri meme ver ben o şekilde alıştırdım
Nazli13 MinaaBartuu neden bu kadar karşılar bilmiyorum ama sırf mememi tutmadi ac kalıyor diye 2 ay sagarak besledim biberonla, 2 saatte bir sagip sagip icirdim sütümü. ara ara meme uzattim 3 4 dk zar zor emiyodu 2 ayindan sonra guzel tutmaya basladi sagmayi biraktim suan 5 aya yaklasti hala emziriyorum.. goguslerim yara oldu diye 4 5 gun meme vermeyip sadece biberonla beslemisligim var unutacak dediler alisicak biberona dediler hic bisey olmadi. Ama tabi her bebek farklidir ama ayni zamanda bebek 2 3 aylik oldukca kendisinin biberondan daha cok çektiğini fark ediyo😊
BabyAslan MinaaBartuu bebekler en başta emmeyi biliyorlar fakat memişi tutmakta zorlanıyorlar. 19 gün boyunca bende bebişi gri renkli medikal sonda ile parmağımla besledim. Eğer emzirmek esasınızsa 1 kere biberondan bişey olmaz hatırlamaz. Bundan sonraki süreçte biberona devam ederseniz işte o zaman meme reddi olur. Eğer emzirmek isterseniz hem memişi denetin almıyorsa alternatif yolla beslemeyi deneyin(kaşık biberon, sonda, şırınga) inanın 20-25 günlükken bir sorun kalmayacaktır bol bol kokunuzu alsın emecek inanın. Pes etmeyin 2 saatte bir sağdığınızı alternatif yolla verin
MinaaBartuu BabyAslan İnşallah ben yatış verilmesinden çok korkuyorum yoksa evde işi gücü bırakır sağar sağar yine beslerim
Maco_44 MinaaBartuu emziriyorum çok şükür ama meme ucu hala yok. Silikon uçla tutuyor ama bunada şükür 🤲🏻 Eğer biberon verirseniz sizi hiç emmez🤷♀️ Tabi siz bilirsiniz şuan ama mamayla destekleyin sarılıgı gitsin. Allah korusun benimde çok korktugum birşey inşallah olmaz bebeginizi size bağışlasın Allah😘
MinaaBartuu Maco_44 Silikon uçlada olsa tutsunda tek diyor insan bazen bende denicem silikon uç inşallah tutar bugün aldırcam 😔
Fatos1905 MinaaBartuu öncelikle geçmiş olsun sütün kesilmez merak etme benimde başıma geldi 1 haftalıkken 16 17 ye kadar çıktı her bebekte hemen hemen olan bişey benimde emmedi mamayla her iki saatte bir 30 Cc emebildiği kadar da emziriyordum sarılığı beslenmeyle atlatır korkulacak bişey yok 17 ye kadar çıkarsa da yatış veriyorlar anlamadığım 2 çocukla neden başınasın evde eşin falan nerde ?
MinaaBartuu Fatos1905 Eşim çalışıyor iş yeri izin vermedi gerekirse işten çıkıyım dedi ama şu zamanda çıkılırmı. Annemde geldi bir gün büyük olana baktı gitti eşi izin vermiyor 😔 Yatırdılarmı sizi bizi inşallah yatırmazlar yoksa çok arada kalcam 😔
Boniboncukkk MinaaBartuu evet canım 1 hafta çok sıkıntılıydı sürekli sağım yapıp onu verıyordum. Ara ara memeyı hatırlata hatırlata geri tuttu çok şükür Sende pes etme emin ol geri tutar
Fatos1905 MinaaBartuu anladım canım. Evet yatırdım ama pişman oldum ilk diye üstüne düştük boşuna 2 bin TL verdik bir geceye meğer bol bol beslenmesi lazım mış geçmesi için orda bol bol besledim çok şükür atlattık Işın tedavisi görüyor yatınca 2 saatte bir çıkarıp besliyorduk yatmaz inşallah ama bir gece yatıyor yatarsa da diğer çocuğunu da alırsın yanına sitres yapma Allah büyük atlatırsın umarım🥰
izmirana MinaaBartuu Benim bebeğimde sarılık oldu ve 15 e kadar yükseldi ama hastaneye yatmadık. Kaşık biberon aldım hem kendi sütümü sağıp besledim hem de mama takviyesi yaptım 1 gün sonra 12 ye geriledi değeri. Endişe etmeden bebeğinizi beslemeye devam edin korkulacak bir durum değil inşallah geçecektir 🙏
Benistosk MinaaBartuu canım benimde 12 günlük bebeğim .sarılığı cok fazlaydı 15 sınırındaydı .doktor bi gece ışık tedavisi önerdi ama ben yatırmadım.cok uyuyordu .o yüzden memeyi ememiyordu.bende mecburen süt sağıp biberonla vermeye başladım saat başı besle bebeği ve gece beyaz ışığın altında yatır beyaz LED ışık yani.birkaç güne düşer.benimkinin düştü şükür şimdi iyi ama memeyi alamıyor bi biberon bi meme kafası karışıyor sanırım
MinaaBartuu Benistosk Normal led ampul kullanıyoruz evde onu açsam gece olurmu led yok çünkü. Birde korkmadınızmı bişey olur diye yatırmamışsınız bende düşünüyorum yatırmamayı ama korkuyorum dahada yükselirse diye
Cheryyyy @MinaaBartuu doğduğu günden beri meme reddi yaşıyoruz sağıp veriyordum sonrasinda wee’nin göğüs ucunu aldım şuan 30 günlük sadece onunla emiyor sürekli deniyorum uç olmadan kesinlikle almıyor😐
MinaaBartuu Cheryyyy Uçu bende deneyim diyorum ama sonra uçsuz emmesse diyede korkuyorum baktım olmuyor mecbur alcam
Cananne12 MinaaBartuu Telaş yapma güzel anne.. Hemen bir yenidoğan mama alıp başla, sürekli karnını doyur gazını al yatır, ışıkta yatır üzerine de sarı birşey ört, altin vs de takabilirsin, geceleri sık uyandır doyur, geçecektir 🤍
MinaaBartuu Cananne12 Bugün saati bile beklemeden sürekli doyurdum gecede öyle yapıcam inşallah geçer 😔 Sarı örtünün gerçekten faysadı oluyormu bazıları dahada kötü olabiliyor diyor
1__anne MinaaBartuu emmiyorsa sütünüzü sağıp kaşıkla verin sütünüz azsa emzirme sıklığında az az mama verin ama kesinlikle emmiyor diye aç bırakmayın yoksa sarılığı düzelmez. Benimde oğlum sarılıktı sürekli mama verdim bir haftada düzeldi sonra yavaş yavaş memeye alıştı ama ben mamayı kaşıkla verdim biberon kullanmadım geçmiş olsun
MinaaBartuu 1__anne Bende dün bi kere biberon verdim korktum sonea şimdi kaşıkla veriyorum inşallah işe yarar