Hazalks hiçbir şey için geç değil canım, az da olsa sütün var artırmak senin elinde. Yalnız başına bakmak çok zor inan ben de sırf bu yüzden emzirirken daha çok kilo aldım çünkü sütüm kesilmesin diye yemek zorunda olduğumu biliyordum ama hazırlayacak vaktim yoktu. Ekmeğe peynir sürdüm çikolata sürdüm kekti gofretti bunları yemek zorunda kaldım. Sonra düzen oturttum kendime bebek akşam uykusuna yatınca hazırladım bişiler dolaba attım ertesi gün onları yedim falan. Kaynananı da Allah bildiği gibi yapsın, sevmeye gelince severler bakmaya gelince uzaktan. Takma sen güçlüsün bak tek başına bu zamana kadar ne güzel de büyütmüşsün çocuğunu. İlerde keşke dememek için son bir çabalamak gerekiyor şimdi. Sütün tümden kesilmeden artırmaya çalışırsın olmazsa da mama zehir değil ya onunla büyür bebişin. En azından bolca su iç ve dediğim vitamini alabilirsen fayda göreceğine inanıyorum. Meme mama git sen de benim gibi ama hiç sıkma canını, az da olsa sütümden içiyor artacak elbet diye düşün. Ben mamayı yeni kesebildim mesela, çok zorda kalırsam bebek bir türlü emmezse günde bir kere 60-90 arası veriyoruz o da reflüsü var yediğini kusuyor tutsun midesini az diye. Emin ol inanırsan senin de sütün artacaktır