Hazalks benim de aynı sebepten aynı sekildeydi 1 damla bile gelmeyen günü gördüm . 3. Aya kadar süt ve mama ilerledik.. Daha sonra mamayı bıraktık tamamen süte geçtik. Suan 6 bucuk aylığız. Helva hurma anne cayı falan dene ve doktoruna danısarak süt arttırıcı önerisi iste. bestlak damlasını kullandım tadı yok 1 bardak suyun içine 20 damlaydı sanırım damlatıp içiyorsun. Başta işe yarar gibi oldu ama 2 şişeden sonra değiştirdim imom latte diye hap var onu kullandım o bende işe yaradı. Bol dinlenme bol emzirme su.. Mümkünse k. Valideni görmemeye calıs.. Ben anneme gitmiştim uzun süre orda kalıp toparladım.. Önemli olan bebişin doyması mama veriyorsun diye kendini yıpratma sütün yavas yavaş artar, ve kesinlikle pompadan çıkan süt ile emdiği süt aynı değil derlerdi de inanmazdım