Hazalks bir emzirme danışmanından da destek alabilirsin canım, onların dediğine göre daha erken zamanlarda bir damla bile olsa gelme ihtimali var. Eds önerirler sana mamayı vermen için. Vitamin de sabah öğle akşam ikişer tane, kutuda 250 tane var zaten bayağı gidiyor ben bestlak damla da kullandım ama vitamindeki kadar etkisi olmadı ve korkma o senin bebeğin. Emse de emmese de senin sevgini hisseder. Hep kucağında zaten ten tene temas bağlanma için en önemli şeylerden. Mamasını verirken de hep gözlerinin içine bak göreceksin sevildiğini